fortfarande morgonstund

den här sommarn blir nog inte som jag tänkt mig ändå... trist känns det =/

alla andra snackar om att det är så roligt att komma hem till sommarn, tydligen det roligaste de gör på hela året. undrar vilken värld de lever i?! min sommar består av tristess, tristess och mer tristess... fast i hålan vänersborg, utan pengar och utan bil, med en ranglig cykel och alltför många drömmar som aldrig besannas. saknar Karlstad och alla kompisar. kan man inte byta ut pissvädret på årets resterande 9 månader mot sommar när man väl träffar sina vänner och har möjligheten att göra nåt kul ute i solen.
visst, jag är ganska lättroad och kräver inte mycket, men tugga gräs utanför köksfönstret och prata med husdjuren de 8h på dygnet innan mamma kommer hem från jobbet är kanske inte så skoj i längden. jaja, 3 veckor kvar på sommaren ganska exakt, sen är det slut, då börjar jag jobba. i trollhättan. wow, får se en annan stad, hela 8-9 km till jobbet! Kan ju jämföras som sträckan mellan Kvarnberget och Universitetet (iaf så det känns... 1,3 mil mellan stadskärnorna). Trolleborg? Vänerhättan? Vi har ju redan gemensam dagstidning.. ttela... "tete-ela" för alla utbölingar. i vbg säger vi ela, i thn säger de tt. intresseklubben antecknar.

åter till min sommar, detta skulle ju bli en spontan sommar... vart tog den vägen??? SUCK! ingen sara får jag väl träffa den här sommaren heller... men det är lugnt, jag kommer ju bara hem nästa år eller så... och kusten lär jag väl inte ta mig till heller... nä, ska åka till gymet nu! bitter...

Kommentarer
Postat av: zäde

Jag VILL leka med dig=) har bara jobbat konstant denna veckan.!

2009-06-25 @ 10:39:29
URL: http://zade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0