lördag

sommarlovet har börjat, jag har tagit en riktigt lång sovmorgon idag. vädret är väl kanske inte vad man kan önska av ett sommarlov men vad gör väl det?! =)

GRATTIS KATTA! =D

Idag ska jag nog ta och packa lite.. ev en tur t ikea men får se, måttligt sugen och malin ville inte med och då blev jag änmindre sugen ;) ska iaf börja röja ur mitt förråd för på måndag kommer therese och hämtar sina grejer. känner jag mig själv rätt kommer jag inte orka göra det imorrn för ikväll blir det bob-special; mixade frusna jordgubbar, mjölk och likör43.. mao glass 43 ;P mums mums mums

TACK alla för en riktigt bra avslutning i Bomstad! Vad jag kommer sakna er alla sååå! Meeeen ÅRE-reunion får det bli ist =D Iofs hoppas jag ju på en midsommar med hela gänget opckså men vi får se hur det blir med den saken... =)

Nu ska jag ta å göra nåt.. vet inte vad, kanske dricka upp mitt kaffe. Jag har ju inga måsten, det är ju SOMMARLOV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0