morgonstund

sitter här med mitt morgonkaffe, magen fylld med alltför mycket frukost. att jag aldrig lär mig! blev en tidig morgon idag, redan varit uppe i en timme men det är skönt att ta det lite lugnt på morgonen. Ska iväg till gymet innan det blir Skräckland med Linn. Blev ju inget igår ;) ... Skräckland alltså, för på gymet var jag. Testade på en sån där pilatesboll för första gången. Kan ju säga att träningsvärk är något jag känner av idag, nacken är alldeles stel, likt resterande överkroppen. Bara att spä på det lite till idag då. Får se hur det blir med magträningen dock... längesen jag hade träningsvärk i den men nu jäklar! Måste göra det här fler gånger.. skitkul!

Nu kommer stackars Tusse in. Han är väl i slagsmål det ena värre än det andra på nätterna; sår och stora bulor i pannan, pälsen ryker lite här och var... ja, ajajaj! Men när det är lite synd om en får man ju mjölk som lite plåster på såren iaf =)

Ikväll ska jag till Parken. Tror aldrig jag har vart där på kvällen förr... Blir Svensk schlager och Scotts... om man nu kommer in, lär bli folkströmmar! =)

Premiär på våra jordgubbar igår förresten, smaskens. Efter gymet blir det mer av den varan =P

So long, vattenballong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0