TIIID?!?

Här har jag verkligen inte tid attt sitta men det avr ju så längesen jag skrev nu så känner att jag måste ;) Ska snart iväg till stan på synundersökning och jag har inte ens druckit upp morgonkaffet än...

Igår vart jag iofs också hos optikern... eller tja, jag hälsade på mormor i affärn men det är ju samma sak ;D Kollade efter glasgon, hittade inte riktigt några som föll mig i smaken men jag är övertygad om att om man provar glasögonen tillräckligt många gånger så tycker man att de passar perfekt sen! Hehe
Igår var jag även med mamma och Valle på MP och skaffade mig ett gymkort över sommaren så nu ska här tränas! Passar bra, har man betalt för det så ser man ju fan till att träna också! Kul att jag träffade Malin där också, hoppas vi kan köra lite tillsammans (om du är sugen gullet).

Tog en sväng och kollade läget på Quality också. Riktigt nice. Fick mig en liten joggingtur dit och hem också, vad kan det ha tagit? 10 min, hahaha... ja  sedärja... vilken träning man får =P

Imorrn ska jag till frissan och på fredag bär det av till Säm!

När ska jag hinna med Jenny, Emma och Petra då? Hade gärna träfffats den här veckan, men vettefan när/var/hur det ska gå till.

Shitzu pommesfritzu, nu måste jag... Bajs på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0