bang bang

mm... luktar gott här =) vart och klippt mig så mmm... luktar SÅÅÅÅÅ gott! trist att jag fick tid innan träningen bara, vart å pajat frillan som blev, kommer ju aldrig orka fixa till den så igen ;) blev lite kortare än tänkt, men behövdes verkligen klippas ur, slitet som fuck.
imorrn fyller min darling rock 'n' roll år! Puss på dig min älsklingsgumma =* Löv Jo!!

Vart en ganska lugn morgon idag... vaknade i lagom tid å kände mig helt enligt schemat tills jag fick för mig att hoppa in i duschen helt i otid och vips så var klockan buss och jag fick slänga ner tandborste, tandkräm, hårborste och andra förnödenheter i skolväskan och ila iväg till skolan. tacka vet jag mössor!! håret var ju inte i närheten av torrt...

Nu ska jag ta mig en tur t toan, ska bara gräva fram tandborsten ur väskan på vägen.. ;)
Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0