vänersborg

hemma på en liten weekend i Vbg... ganska skönt faktiskt, inte längtat tillbaka t Kstad en enda gång hittills =) haft full rulle också, kan bero på det. träffade Maggan, Tina och världens sötaste (och folkets premiär) Casper *awww*... hehe, han hade verkligen temperament han!
sen blev det en visit på kronogården i maggans "nya" lya. folk klagar på kp, men detta område är en sort för sig..!

idag har mitt konto blivit länsad av nån galning som tror att hon kan knöka in änfler kläder i sin garderob... big nono, trångt som in i... ja, in går inget mer iaf, så får väl lägga det på hög som allt annat ;) bjöd lillasyster på glass efter shoppingturen också (hon stod ju trots allt ut med mig ett par timmar där i affärerna)... blev choklad-chiliglass för mig. mysko smak... choklad å kall som glass är, men stark å het som chili... konstig känsla =P god var den iaf.

melodifestivalen var bra, kort å gott. nog recenserat om den. agnes, vbg's stolthet, var också grym, en guldig liten pralin.

nu ska jag se klart matrix på vår nya fina tv, i vårt nya fina vardagsrum =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0