whooops

har visst tenta idag... haha, jag hade en så kul dröm, mysko, väldigt osammanhängande. hahaha
var ute på stan igår ju å d blev lite shopping med gänget. fick inte köpt vad jag skulle ha, men en t-shirt hitta jag iaf. kanske blir den på tentan sen, nåt att svettas i ;P haha
nu när jag har vart å spanat på stan vet jag ju typ exakt vad för skor jag vill ha (som självklart inte fanns...). ska logga in på hemsidan sen å se om de ens finns. gör det nu!
*klick* ... top sellers trycker vi på... äsch, hittar de inte. får kanske blli ett par tyg då ändå... let's find out, ingen brådska att köpa än ju för nu har det ju kommmit massa ##%&(()""@ snö IGEN!! brukar gilla snö jue... men nu vill jag ha VÅÅÅR!
nu ska jag dricka upp mitt kaffe =P *slurp*

Kommentarer
Postat av: mamma

Lycka till med tentan=¤ puss puss

2009-03-27 @ 11:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0