=)

älskar mitt liv just nu!! allt är toppen och jag är sååå glad, börjar ordna upp sig nu =) livet leker!


träffade en granne i trappen efter skolan, tror han var ny... och vilken granne sen =P namnamnam, nu vet jag vart stans snyggingar håller till ;) hehe

var ute på promenad förut. tog en tur genom stadsträdgården och hittade lite fina blommor... synd jag inte kunde ta med sig försommarens underbara dofter med mig in hit på bloggen och dela med mig av dem! ahhh... man blir ju smått förälskad ;)
jag ska iaf dela med mig av lite av naturens under

får ta en tur till nån dag när resten slagit ut =)

nu ska jag fortsätta med mitt toppenhumör!

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad det än är du går på,ge det till mig;)

2009-05-06 @ 11:34:23
URL: http://zade.blogg.se/
Postat av: carina

fina bilder=) Jag vill också ha sådana fina blommor i trädgården. PUSS på dig

2009-05-06 @ 12:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0