¤

Solen skiner, himlen är blå, jag är trött men äh, vadå?!

Idag väckte Malin mig halv ett... pling-pling på dörren och bakis var jag... nu skulle vi tydligen plugga. Ute i solen såklart, kanske inte alltför effektivt men fick läst några sidor iaf =)

Mange ringde också, det var ju en trevlig överraskning. Inte snackat med gubben på 2 år, men på tisdag kommer han hit =D

Igår var en rolig, konstig kväll... Firade Boss, sommarplaza, dans och ont i fossingarna! Fick sällskap hem (till dörrn och inget annat!!) av en rolig gubbe som bodde i Mellerud av alla ställen... hehe.. kul typ =) Slapp jag ju gå själv också, slapp tänka på mina fötter. Barfota fick det bli. Donken till nattamat, smaskens =P

Ska vila lite mer i solen i sängen kanske innan d blir duschen och en tur t Blue Moon ;D

Är ju trots allt snart sommarlov. Måste passa på att ha kul med folket här för sen dröjer det läääänge länge innan vi ses igen =) Ända tills nästa år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0