wet wet wet

sitter här och bloggar medans kroppen varvar ner efter joggingturen. kände att jag var tvungen att smått förtjäna en helg med godsaker... så joggingskorna åkte på och ca 8 km är nu avklarade i det fina soliga vädret =) lite för soligt för min joggingsmak, men nu när rundan är avklarad kan solen gärna få skina på hur mycket den vill =D
slutspurten uppför backen var konstigt nog den som gick bäst och snabbast, hade gärna ökat på den sträckan med 50-100m så hade det varit perfekt!

nu ska jag strax hoppa in i duschen och fräscha upp mig lite inför dagens festligheter. sen ska väskan packas, sovsäcken tas över axeln och låta bussen ta mig till karlstads christiania...
 

Kommentarer
Postat av: Zäde

hade du en kul kväll igår?=)

2009-05-24 @ 11:51:42
URL: http://zade.blogg.se/
Postat av: mamma

redig du är på att springa,bra om du behöver springa ifrån någon=)

2009-05-26 @ 09:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0