bloggar från en soffa nära dig

... snart iaf!

äntligen fåt rumpan iväg till gymet, 2 dar i rad! inga sovmorrnar alls denna vecka men det var väl offrat!
Jag och Julia letar vidare efter lägenhet.. nån som har nåt bra förslag på vart vi kan leta?

Precis varit ute på en härlig promenad vid floden. Det började skymma redan innan jag gick så vågade inte va ute för länge. Detroit är så  fint i solnedgång =)

Nu sitter jag hemma alldeles själv, de andra är på Sushi-bar. Inte riktigt för mig...
Igår var vi och bowlade. Skitkul! =D 74 banor hade de, sjukt stort!
Jag tog hem andra matchen med högsta poäng!! =D *stolt* AAAAaaaah så kul! Jag måste spela snart igen!

KarlEkon som årets ekonomförening var ju inte illa heller, grattis ;)

*saknar Sara*

Kommentarer
Postat av: Zäde

saknar du inte mig lite då?;)

Jag ska förresten flytta närmare bolaget haha..

2009-11-15 @ 12:34:10
URL: http://zade.blogg.se/
Postat av: Angelica

Riksbyggen (stiftelsen karlstadshus) och newsec är ju två bolag :) kbab kan ju vara lite svårare att få lägenhet hos i och med deras poängsystem.

2009-11-15 @ 18:25:48
URL: http://www.metrobloggen.se/angelicahult
Postat av: mamma

Grattis till segern=).Bra att du gjorde som jag sa(visa dom vem som är bäst).Roligt att prata med dig. Kramis

2009-11-16 @ 16:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0