Take control!

Eller nåt annat klatschigt! Rubriker är alltid så kul... eller, hmm.

Letat lägenheter på rullande band men det är svårt att hitta. Ingen direkt djungel, snarare en savann med ett träd här och var. Skulle vara kul att hitta en så har jag ytterligare nåt att se fram emot när jag kommer hem =)

Idag är frågan; Big Dick's eller inte?! Blir nog inte... men man ska aldrig säga aldrig. Imorrn ska nog jag och Malin till outlet mall:en och se om vi hittar nåt.

Mmmm... Giglio's har verkligen världens godaste vindruvor och äpplen ;P Kommer sakna dem när jag kommer härifrån. Äpplena heter Honey Crisp. Smaskens =P

Oooh, vad jag skulle vilja ta ett kort nån gång i klassen. Ser ju ut som man kommit tillbaka i tiden ibland. Eller till landet där ingen bryr sig. Kontraster, kontraster...


Betty & Wilma

Ja, vi fick ju gå på Halloweenfest i alla fall =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0