hemmamätt

sitter i min soffa nu och tittar på tv, mätt efter en tallrik havregrynsgröt... inget bra på tv alls! ska nog dra mig tillbaka in på rummet snart och dra på en film ist. trött så trött är jag, ska nog lägga mig i tid idag. lektion imorrn 830 som vanligt. massa att göra i skolan. inte hunnit träna nånting, hinner ju inte ens med allt skolarbete trots att man sitter non-stop (fast idag tog jag ledigt efter skolan, slutade iofs inte förrän vid 19... imorrn börjar dock plugget igen), tre midterms nästa vecka :S hur ska detta gå tro?! men sen drar jag till NEW YORK!! =D

... och för er som ännu inte hittat dit så bloggar jag nu även ganska mycket på min och malins blogg http://bobochbarret.wordpress.com/

kika gärna in där =)

kramar på er alla där hemma!!

//Bob.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0