graffitiparty

Igår var det stand-up med en askul kille siom även körde lite egenkomponerade sånger. snackade om åren på college etc, riktigt kul! han hade även skrivit några böcker så tror han va lite känd här ;)
efter det gick vi iiväg tilll studentpuben för ett graffitiparty. Man fick varsin vit t-shirt, en spritpenna och sen var det bara att gå loss. Wohoo.. det var riktigt kul, nästan som att svinga loss på Rumpan. Alla var så goa! Kan inte räkna alla gånger jag fick höra att jag har en "funny accent". Jag och Malin stängde självklart klubben kl. 2, sen bar det vidare med en hög med kanadensare för att äta deras nationalrätt poutine (pou as in poo, tine as in teenager), vilket inte är så fancy som det låter men väl värt att prova, för det måste man ju! Rätten bestod av pommes frites, ostbitar och brunsås. Weird, men d va gott. Onyttigt som fan kan ju tilläggas. Sen skulle vi i alla fall hem... trodde vi ja! För på vägen hittade vi tre bortkomna utbytesstudenter som vi fick följa hem, för inte visste de hur man kom dit. Efter att ha följt dem hem och tjatat en stund så tog vi oss slutligen hem runt 4... dunk i säng!



Idag vart d hamburgare på skolan, gratis är alltid gott! Sen blev det en promenad längst floden för mig, Skye ooch Akari. Fint, bron är mäktig, och det är helt otroligt att det är Detroit (USA!!) man se där på andra sidan, inte alls längre än sträckan roddklubben-Öxnered! Ikväll blir det foamparty men först ska jag chilla lite med mina nya vänner och Malin =) Kramar


Kommentarer
Postat av: Marie

Du kommer få så jävla kul=)

2009-09-08 @ 21:56:31
URL: http://zade.blogg.se/
Postat av: Malin

haha, vad roligt att det ligger så nära. Då kan du ta en promenad till USA då :) eller hur går det. Måste du ha med passet på promenaden då? Hoppas att du har det bra, verkar så :)

2009-09-09 @ 20:23:33
URL: http://malibalibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0