IKEA, barhäng och lite soft plugg

Oj, vad massa mycket jag hunnit med sen jag sist skrev i min favoritblogg. Inte den blekaste vad jag plitade ner sist men repetition är kunskapens moder (oj, vad stolt Malin måste va över mig nu) so here we go.

Har lyckats klara mig igenom en hel kurs, vet inte vad jag fått i betyg men vet iaf att jag klarat den vilket känns förjävla skönt! =D Marknadsföring känns som den rätta vägen att gå, skönt att få bekräftelse på det.

Blivit en del jobb på Rumpan den här helgen också, bara kul =) Varit sittningar till höger och vänster och invigning av Rosa Pantern... kassan alltså ;D
Satt dörrvakt och hade sällskap av en fastighetsekonom som var utklädd efter high-school tema. Kunde dock inte riktgit komma på vad exakt han skulle vara


spana särskilt in den ingrodda chokladpuddingen på mitt knä

Igår var vi ute och firade avslutet för den här pluggdelen med lite dans på Tempel. Blev förfest här med Gehlin, Julia drog iväg till sina föräldrar som hade kört över hela riket för att träffa sin kära dotter.
Idag fick även jag träffa de goa paret från norr. Vi åkte lite bakis och skakis till IKEA efter pitstop på franchise. På IKEA hittade vi en hel massa grejer vi tyckte oss behöva; bord, stolar, hylla m.m. MEN vad hände med bunkar med lock??! Letade som galna efter dessa briljanta bunkar men inga fanns det att hitta! SUCK, big times SUCK!

Har numera iaf ett köksbord, invigde det idag med tacos på fösta parkett. Perfekt, hittat min plats här i livet, eller köket iaf ;)

Nu dar jag söderut på påkfirande med familjen. Datorn stannar hemma på semester =)

Hoppas på att få köpt nya joggingskor och på påskägg ;P De med choklad förstås..! *MUMS*

Kommentarer
Postat av: Sebastian

finns till vänster på på köksavdelningen ;)

2010-04-07 @ 01:21:32
URL: http://karlssonsebastian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0