soffligg

ligger här i julias soffa och känner mig lite som på bio, med julia i min soffa bakom mig. ja, gött med 2 så slipper man slåss (eller sitta alldeles för nära, kan ju få tjejbaciller).

idag har jag inte fått många knop gjorda.. eller jo, iofs har jag väl det men inte något som har vidare att göra med vad som borde göras (läs plugga på tenta och presentation).
Istället har jag
1. varit på en tre timmar lång föreläsning om ingenting. de tre m:en mobil, metro, matte kom då väl till pass
2. ätit lunch med sekreterarn
3. kollat personnummer på alla nya karlekoniter och kännt mig extra gammal
4. sprungit på möte
5. slösurfat lite och läst om federleys kvinnliga alter-ego ursula
6. tagit en tur på stan
7. bloggat

känns att jag är tillbaks i gamla takter igen. ganska gött med mjukstart ;)

imorrn blir det till att fira eller trösta, fest hur som helst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0