teambuilding med styrelsen

I lördags var det så dags för teambuilding med karlekons bästa styrelse.

På vår väg till Residens Malin hittade vi en lite lustig snöhög. Släng dig i väggen kamouflageklädda pansarvagn, här kommer något som utklassar dig totalt!



Meeeen, det var visst några som smet! Ajabaja! Tyvärr uteblev en tredjedel av styrelsen men vad gjorde väl det, kvällen förflöt ändå och jag har ganska många mindre smickrande bilder från kvällen. Blev en del lekar, en del naket, mycket rumpa och några öl innan vi begav oss från förfesten hos Malin till Koriander. Där slöt vi upp med Danne och Fille som var på 25års fest. Träffade en hel del kända nunor, blev ganska mkt tjat och lite dans innan vi begav oss hem till oss på efterfest. Fast först fick det bli ett depåstopp på baguettstället. Av nån anledning tyckte en viss person nog att jag inte skulle äta så mkt för halva mitt pålägg hamnade på golvet ist. Lyckades även ha sönder ett glas med en drink i så det såg ut som att någon spytt över hela mig :S
Förfesten förflöt och blev bakishäng i soffan framför reprisen av Hellners fantastiska kro... ehm, jag menar lopp ;P

Sen begav vi oss till Malin på te innan d blev ytterligare bakishäng uppe på P8.

Go dag d där!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0