dagens bob

Ja, så var det det lilla problem som jag alltid ställs inför när jag ska bege mig till de sydligare breddgraderna; packa.
Jag gillar inte att packa, inte alls. Jag är inte den planerande typen, att få mig att planera är svårt, att få mig att planera i detalj är ännu svårare. Så det är fan så påfrestande att packa väskan och bestämma vad man ska ha tillgång till de närmaste två veckorna. Jag som inte ens gillar att planera vad jag ska göra 5 h fram i tiden. Om fem timmar sitter jag förhoppningsvis i bilen.. troligtvis inte dock om jag känner mig själv, haha. Planering är inte min starka sida.



Ja, nu ska jag försöka ta stora beslut för framtiden. Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0