i väntan på vadå?

Jo, att vår käre lärare ska höra av sig så vi kan skriva vidare. Så nu sitter jag och Jennie här och måste fördriva tiden med annat, så som att slösurfa på skolans sega nätverk. Försöker lägga upp bilder på fb men det känns inte så jävla ballt att lägga upp fem i taget. Jag som har så fina bilder från Kontaktmanna... ;)

Uppdatering av konferensen kommer när jag är i bättre sinnesstämning men ni kan ju få ett litet smakprov i alla fall



Nu gick Jennie hem så det blir inget mer skrivandes idag. Ska sitta här till fyra och invänta mötet. Kanske skulle ta och tänka ut nåt viktigt med mitt liv, eller kanske skulle ta och ta tag i styrelsearbete.. Eller kanske skulle drömma mig bort lite. Det är jag ju faktiskt ganska så bra på trots allt =)

Nä, ska faktiskt ta alternativ nr. 2, förena nytta med nöje ;) sen blir det möte innan mötet.

Förresten, glada nyheter; Rumpan Bar öppnar återigen inom en snar framtid. Toaletterna är klara på onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0