På spaning i Karlstad

Nu sitter lilla familjen och dricker te och kollar hockeyresultat ser det ut som. Det sistnämnda vet jag inte så noga, gluttar inte så mkt på tvn. Är mest de två Holmbergarna som gört.
Har vart en busy helg, en kul busy helg :D Den började redan i torsdags faktiskt, fast inte lika kul då. Jennie hade nämligen ramlat i trappan och stukat foten, vilket resulterade i att jag fick köra presentationen själv... och vi vet ju alla vad jag tycker om presentationer (urk!!). Men det gick förvånadsvärt bra och jag vart supernöjd och speedad hela dagen. Käften gick som en lammröv som (vem det nu är som brukar säga så) hade sagt. I fredags sen kom Julias brorsa på besök, ja han är fortfarande kvar =) Så då bar det iväg på after work med Rydell och Quick, som var lika kassa som vanligt. Tur att det var gott sällskap iaf, hade riktigt kul! Sedan bar det vidare till Lasse på mellanfest och sen Ankan *kvack kvack*. Hade riktigt skoj, stampade en hel del med Leroy och sedan hamnade jag och Jesper mitt bland massa bråkstakar på dansgolvet... killar killar...

Lördagen blev det inflyttnings-/födelsedagsfest här. Riktigt lyckad och massa folk. Inte mycket mer att säga, var du inte där så.. too bad for you!

Igår firade vi Julia som fyllde 22 med tårta och presenter, riktigt soft och nice. Vilken god tårta jag fick ihop sen :P



Idag var det deltävling i SM i ekonomi. Mitt lag kom 2:a, jag blev riktigt stolt! =)

Ska fortsätta med mitt soffmys nu! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0