Sing along

I like to do it do it, 

I like to do it do it,

I like to do it do it,

I like to... DO IT!

Liten sångstund med Julia innan hon ska sussa =)

Morgondagens outfit är nu införskaffad, kommer se helt fantastiska ut imorgon tjejer, det vill jag lova! =D
Provade kläderna förut, ska berätta nästa gång vad vi såg ut som.. lite bilder kanske t.o.m. kommer upp efter morgondagens Tackphest. Vi hade i alla fall en himla fin sång- och dansstund till Carola-medley i värsta dansbandsandan =)
Städningen av Rumpish på fredag kommer väl att vara mindre rolig... men vi får ju iaf pizza för besväret :P

På lördag kommer min kära lilla syster hit på besök. Ska bli kul att träffa henne igen. Ska bli skönt med en lugn helg också för den delen. Koncentrera mig på plugg lär jag ju få göra också, men Frida kan nog hålla sig sysselsatt ändå. Lär ju bli en hel del rännandes på stan i helgen också! Wihoo =D

Nu har jag målat mina naglar blåa. Himlans vad man ska kladda utanför då... Men men, vad göär man inte för konsten ;)

Snart blir det sussa av...

God natt world!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0