vår!

äntligen! vår i luften! =D jag blir på så gott humör så det är inte klokt.

tog en promenad ut förut efter regnet, så himla härligt. stadsparken doftar underbart nu när vårens knoppar slagit ut, man blir som småkär. absolut ett av mina smultronställen här i Karlstad.

sugen på utgång har jag varit hela dagen, något som tydligen inte delas av resten av skaran studenter i denna stad. men imorrn kanske man kan få ta sig en svängom på dansgolvet. då ska jag ha en ledig dag! kanske en tur på stan... eller gymet? eller kanske både och =) eller kanske ingetdera ;) får väl se vad dagen har att erbjuda. kalle-kaluza skulle iaf ta med mig på en promenad tror jag om vädret håller upp. får se får se. vi vet ju alla att jag hatar att planera, det blir ju som så mycket roligare då, varje dag en surprise i sig =D lalala... me like!


snart kommer den igen och då ska jag va först på plats och bara njuta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0