vårstädning

städar ur datorn på massa skit. hoppas på en mer välfungerande dator nu. iofs skulle datorn behöva semester efter allt uppsatsskrivande, vilket den garanterat kommer få nu när solen äntligen tittar fram. var ute på promenad m julle förut, härligt. fick span på ett par a-lag.. nej, det var ju anna och hennes kompis som satt där vid kanalen och käka glass. ah, riktigt härligt, där hade jag gärna suttit och slapapt efter skolan. vår altan är ju liiite skuggig sådär efter halv fyra tyvärr. men varmt ändå. ska snart ta och premiärgrilla på altanen så jag klarar mig själv i sommar ;)

medan diskfragmenteringen fortskrider ska jag snarka på soffan med how I met your mother.

lite bilder att förgylla natten med...













  

Kommentarer
Postat av: mamma

Tur att du inte städade bort mig ;-¤

2010-05-20 @ 11:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0