vissa dagar

ibland händer det och vissa dagar händer det mer än andra. alla händelser har inte vart bra händelser, men vi kan ju dra några smakprov på dagens braiga händelser;

kan ju börja med att jag är stolt storasyster till Samuel, vars lag vann klassbollen idag. Stort! =D

sen en härlig promenad i Mariebergsskogen med Malin (premiär för lilltjejen), med mini-zoo som avslutning.

sist men inte minst var det tur att jag precis fyllt på med Gevalia, för jag fick oväntat besök av Mormor och Rolle som kom förbi på sin tur runt Vänern =D Yeyy!! =)

resten ska jag spara till min dagbok...



Nu kom Julia hem efter en kväll på P8, så nu ska vi avrunda kvällen med att kika på Big Bang Theory och möblera tillbaka sakerna i badrummet.

Nightie night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0