Tygskor + Vinter = Sant

Ibland är jag ju så sjukt sugen på att se vilka som är inne och läser min blogg... määäh! Jag vet ju att Julle Bulle och mamma läser den iaf, haha :P

Idag har jag förenat nytta med nöje; shopping och skolarbete. Fönstershopping är bäst! Fast skulle behövt ett par varma skor... blir väl till att införskaffa ett par varma strumpor och köra converse i vinter igen... as usual ;)

Biljetter till Johnossi CHECK! Ska bli supernice! Badassmtfckr, är såååå sjuuukt nöjd över att bo granne med Nöjes, förfest ja tack! ;P


Passar lika bra på somriga Tylösand som i ett frostigt vinterland

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att veta att du köpt nya vinterskor.

2010-11-23 @ 11:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0