Countdown

2...1...WihooO!

Ja, allt vad jag skulle hunnit med till dennna kommande stora dag. Vika planer jag hade. Ojojoj vad annorlunda livet kan bli, and I LIKE IT!

Imorrn är det back to fjortiz, då åker de tighta, lite för urringade linnena fram, den tjocka, svarta och vita kajalen, mascaraklumparna och platt/våffeltången.

Hej, hej, hej jag är bara 14 år

kom och se på mig, kom och ta på mig

Hej, hej, hej jag är bara 14 år

kom och titta på mig, kom och ta på mig

För jag vill ju bara va din tjej.

Du får ta på mig om du ber mig snällt,

för jag vill ju bara va med dig.

Do you wanna be my fjortisboy?

Igår var vår klass åter i rampljuset så idag var man med i reportage för kåren. Snart tycker vi elever att vi ska få betalt för att vara med på alla dessa grejer ;P


Bob & Bååth

Nu ska jag ladda för morgondagens Tackphest och sista dagen som 24-åring med soffmys med bästaste Jullebulle. Ska bli kul att träda in i 25e varvet som fjortonåring... Najjs najjs, bakis på födelsedagen är ju kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0