Sunday

En söndag som alla andra; repriser på TVn och småstädning, allt för att slippa plugga, plus en himla omotivation när man är sådär lite söndags-seg. Sitter i soffan med raggisarna på och drar mig för skolgrejerna.. det är ju söndag!!

Gårdagen var dock bra; shopping på stan, lunch på George's, middag med tjejerna, Stefan och Peter, lek-seger och lördagsklubb. Fast kunde sluppit den där förbaskade huvudvärken på morgonen som kalasbankade fram tills det mirakulösa kaffet kom till undsättning. Kaffe - den bruna kuckelimuckmedicinen.



Dagens citat är tillägnat Julia: "Justeja, jag var ju kissenödig ... Bra Julia!"

Nu ska jag och mina raggsockar plugga... google, here I come! ... Kaffe snart kanske?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0