This week's gonna be a good week

Julia är på P8 (eller kanske är det 10an idag..?) med Dari, vilket betyder Julle-fritt :D Najjs! (haha, nej älskling, jag gillar allt ditt sällskap).

Strax blir det sänghoppandes men först får jag väl slänga in ett blogg-inlägg så mamma blir glad. Ryktet säger att det ska bli snö... vettefan vart den är men det kanske är jag som missar det vita fluffet när persiennerna är nere. Kallt är det ute iaf, det har väl ingen missat.

Imorrn ska jag in till stan och skriva på kontraktet till nya lägenheten =) Skönt att det erbjudandet kom i precis rättan tid! Sen blir det after work, men först en sväng till gymet. Såg förresten att man fick bjuda med tre kompisar på en veckas gratis träning, så först till kvarn... ;)

Ah, detta ska verkligen bli en kul vecka :D Massa Massa Massa kul!!! Speciellt kul att inleda min födelsedag som fjortis ;D Lalalaaaaaaa


Hubba-bubba och lite Bieber på detta så är looken total

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0