Gummihjärna

Har bokat biljett upp till Karlstad nu, blir en snabbis till Lilla Paris imorrn för att lämna tillbaks Blå Faran. Kommer sakna! Ska passa på att ta en tur med min plånbok, a.k.a. Julia, till affären för att fylla kyl och frys =P

Är så trött så trött, glad att jag inte bestämde mig för att åka hem idag, hade varit klart osmart ;)



Hittade en bild i min mobil.. undrar vilket tillståd vi var i här med tanke på att det var i kölvattnet av flottracet. Ser ju glada ut iaf ;D

Har förresten bestält ny mobil nu, hoppas den blir bra, tog en vild chansning där :P Varför leva på säkra kort liksom, måste våga ta lite risker ibland. Blir till att leva snålt nu ett tag efter en dyr(!!) vecka.

Var ju förresten födelsedagsfirande på tapeten igår. Var en riktigt lyckad kväll med god mat i bästa vännernas sällskap =) Synd att inte Matte hakade på ut, men vi tjejer hade ju kul iaf! Idag blir det till att ta igen mig efter gårdagens bravader.

Tudeluu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0