Jag säger bara WOW!

En vecka in på nollningen och vilken kanonvecka sen! Slaktarna är mer än grymma, det har varit blodvite i hela Karlstad vid det här laget.
Hård vecka med kanonavslut på Nöjes, Oskar Linnros.. vad kan man säga, jag blir alldeles stum :P

Ikväll ska det lekas lite lekar och capsas en jäkla massa. Måste ju värma upp lite inför kommande torsdagar ;)

Kommer kännas konstigt efter torsdagen, vad ska jag då förgylla mina eftermiddagar och sena kvällar med? Jaga myror kanske... lär ju behövas efter att ha hittat en myrstig och en mindre myrinvasion i vår lägenhet. Tur att det är i Julias rum, hahaha!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kanske dax att börja plugga ;)

2010-09-09 @ 09:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0