Andra söndagen den här veckan

Ja ta mig tusan, i Vänersborg händer det grejer.

I helgen har jag hunnit med

En tur till Blåkulla
1 tappat glas som resulterade i 1 skärsår och 1 trasig strumpbyxa (tror helt och fullt på teorin om att jag är lite som en kille; kan inte göra mer än en sak samtidigt. Prata och hålla i ett vattenglas är tydligen inte min grej)
1 utslagen dörr, följt av ett "Det var inte jag" signerat undertecknad. Har ännu inte vågat kolla om det döljer sig något/någon platt bakom den fällda dörren
1 brottningsmatch med rosenbusken. Ser man inte ur som en nåldyna/skärbräda efter katten så får man ta till andra medel...
Har även avverkat en himla massa(!!) påskgodis


Måste bara se den här filmen >>> Hopp

Mormor rapporterade förresten om en bilbrand i det lilla samhället Vänersborg. Har man ingen påskbrasa så får man väl skapa sig en


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0