En lång fredag

Idag bär det av till Vänersborg med Kaluza och Sebbe. Vad kul vi ska ha i bilen. Får se vem som sjunger bäst när radion fungerar som den gör på dal. Ingen kan ju slå mitt och Lottas performance igår iaf. Småtjärnorna släng dig i väggen, Rumpan All Stars intog the stage! Bästa duon i baren yes indeed!

Men jag undrar hur ska jag hinna bli klar med packningen innan vi ska dra (massa packning när man kör bil av nån anledning)?! Måste ju slötitta på (jag gissar) Prince of Egypt. Gillar att jag tyckte det var komiskt att jag tyckte de kallade honom Bosse ända tills jag hörde vad de egentligen sa. Nu blev det ju lite pinsamt, för ni vet väl alla vem filmen handlar om. Eller...?!

Nej, dax att ta tag i kaffet och sen checka till Blå faran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0