Dagen efter

En skittrött och seg Belinda sitter nu i soffan framför BB och orkar inte bry sig om annat än rullmackan med skinka och potatissallad och den superba apelsinjuicen (fruktkött ftw) som precis tog sin rätta plats i magen =P Nam nam nam!

Skulle ju bli en kväll på Rumpan meeen efter en vecka med sömnbrist så såg soffan verkligen extra inbjudande ut ikväll =)



Hotspot är nu över för detta år. Kanoooners kalasbra dag blev det! Fatta att det blev så jäkla bra! Det gäller att tro, eller vad det nu var Johan sa i min lilla vin-bailey-reservsparlågorna-dimma. Fan så nice! Jag struttar fortfarande runt på små moln och är så superdupernöjd :D
Mina fötter är dock inte nöjda, de har tagit massa stryk i veckan och som grädde på moset lyckades jag tappa en stol på den, ajajaj! ... och höger handled ska vi inte ens snacka om, vad hände där egentligen, hahaha
Imorse städade vi bort de sista spåren efter vad som varit vårt lilla projekt det senaste halvåret. Vad ska jag nu hitta på om dagarna? Plugga kanske?! Skulle verkligen behövas just nu...

Imorrn hoppas jag på fint väder, skulle vilja bättra på fräknarna, göra det vita strecket över näsan lite mer markant samt bättra på pandabrännan. Inte för att jag har eller kommer att ha nån bränna på lääänge... Egentligen är väl enda anledningen till att jag vill ha sol att använda ett par flashiga glajjer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0