Hatar alla jävla långfingriga slödder

Den dagen folk lär sig att mitt är mitt och ditt är ditt, den dagen kommer jag känna en stor tyngd lätta från mina axlar. För den senaste månaden har fan inte varit kul. Inte nog med att min mobil blev stulen. En vecka senare blev min lillasysters mobil stulen. Inte nog med att två mobiler blivit stulna, i helgen blev vår bil stulen också. Flashback från förra året när de gjorde inbrott i den bara ett kvarter ifrån den plats där den nu blev stulen. Att inte folk skäms, så jävla mycket hat känner jag mot såna här människor! Kanske är fel att säga, men ge er på nån annan nästa gång, känner mig jävligt utsatt just nu :( Och det är inte alls kul, ingenstans! Skrattretande, jovisst, men ta era jävla fula äckliga nunor och kör upp dem nånstans, jag hoppas att ni ruttnar i en håla nånstans där ingen bryr sig om er och där ni kan må riktigt jävla dåligt över era små värdelösa liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0