Känner du det också?

Känns som att jag kommer flytta till skolan det närmaste, känns som att det kommer vara himla tråkigt, känns som att det kan vara värt att jobba arslet av sig för att förhoppningsvis kunna ha lite kul emellanåt, känns som att det var himla dumt att sätta Tackfesten precis innan mina arbeten ska vara klara och jag ska vara uppe med tuppen på seminarie, känns som att jag väldigt mycket ska arbeta för att vi ska bli klara med dem asap(!!), känns som att jag måste plugga på tentan först och sen fira den med en helg med bästa folket från Vänersborg/Uddevalla, känns som att jag ska gå och träna snart, känns som att jag ska dricka kaffe och lalla lite först, känns som att jag är bäst i världen just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0