Placebo

Mmmjuems måste jag ju bara säga, scones och Bond. Dubbelmums. =P

Dagen har varit lång och seg, huvudvärk (misstänkt fall av placebo-bakfylla) och seminarium. Alla andra grupper hade läraren och resten i klassen frågor att ställa om arbetet i sig, oss frågade de mer; (inlevelse nu, tänk riktig pakistansk/indisk engelska, lite worse than Raj i Big Bang Theory) "why did you choose this product??!" Whitening lotion är väl det nya heta eller vad?! ;)

Sen fick det allt bli en powernap här på eftermiddagen. Kan ju inte säga att jag fick så mycket power från den men huvudvärken försvann ju iaf. Är inte van vid att gå upp så tidigt på morgonen längre tror jag ;) Imorrn ska ag bannemig ta en redig sovmorgon! Njuuuuuuutning på hög nivå!

Nu när jag i övrigt har skjutit hela min to-do list till helgen så undrar jag hus fasen jag ska ha tid med den, bereder mig på en busybusy weekend, framförallt en riktigt härligt kalasbra en!


Han var ju ganska het här ändå

Tillbax till Golden Eye och Bond, James Bond. Vart tog förresten James Bond Jr vägen..? Jag bara undrar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0