Long time, no seen

Så har jag hittat hit igen, tog ett tag eftersom bloggen hamnade längst ner i en flyttkartong. But guess what, Bob is baaack! Självklart har jag alltid tid att skriva här när jag har som mest med annat att göra (mest för att det är så tråkigt att springa på stan och gymet just idag).

Nyinflyttad, nyseparerad, ny skjorta... eller nej, det är mammas gamla som jag ser att jag visst har tagit på mig ut och in. Whoops. Men trivs otroligt bra med tillvaron ändå!

Nu när bloggen har legat nere så hoppas jag att alla mina miljarder läsare har varit extra flitiga med att kolla in Jullebulles blogg istället. Min kära sambo som valde hotell Bilan istället för hotell Bob. Mamma ska också bo där om en månad, vafan är detta för nån sorts ny trend som kommer upp?!? På tal om att komma upp så kommer både Emma och Sara snart hit och hälsar på (kanske Petra också?!), ska bli super!

Haha, btw, har världens sötaste grannar. Har spanat in dem typ varenda dag! Var t.o.m. tvungen att göra ett move när Julia var här och känna lite på dem ;) Undrar om de är tvillingar..? De är ju så lika alla såna där.

Nä, nu måste jag verkligen ila, massa att göra, massa tidsbrist, massa kul i slutändan hoppas jag. Ikväll blir det ju födelsedagsfest till topp! Kanske t.o.m. avsluta på Månen, vem vet.


Lätt bäst!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att du har skrivit lite igen, jag har saknat det =) Vad var det för skjorta du hade på dig som var min???????

2011-02-08 @ 07:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0