Totalt kalas

Känner redan nu att jag inte kommer kunna röra mig imorrn.. hur går det ihop med team-building tro?! gonna find out the hard way

Idag måtte mamma min vara stolt över mig, stenhård träning med zumba som avslut. Skitkul, skitjobbigt, totalt noll koll men så länge man rör sig och känner att det tar så wtf. Kommer garanterat bli fler ggr, men inte imorrn, imorrn ska jag inta amöba-position.

Var på systemet idag, halvt för egen räkning, för första gången på evigheter. Vad hände där egentligen?!? Nolletider närmar sig, det märker jag det.

Ska försöka ta mig upp till Kp för lite vass tröjtryckning... fast helst skulle jag bara vilja ligga i en skön soffa nu och bara må gott. Ah, vafan, det här blir kanoners, week of awesomeness continues..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0