Onsdag

Man kan ju tro att jag inte gör nåt om dagarna, men tänk där tar man fel. Idag har jag och Frida spenderat lååång tid på Flüggers och letat tapeter till hennes rum, sen cruisade vi ett varv på stan, kollade hur bra solen tog i trädgårn (tydligen inte tillräckligt bra eftersom jag fortfarande har en snygg bonnbränna på benen). Sen tog jag med lillbrorsan för en tur till Trollhättan för att kolla på folk som bygger flygmotordelar. De såg ganska ordinary ut, ungefär som kändisar. Sen plockade vi upp mamma och körde sightseeing genom Vargön.

Har t.o.m. blivit en kvällspromenad på Skräcklan med Fia. Sååå fint där på sommaren, en av de bästa platser jag vet!

Ja, tänk vad mycket jag hunnit med idag, men mest har deyt ändå blivit att ligga och lata mig i trädgårn med en bra bok. Hoppas jag hinner med slutet på den innan sommarn är slut bara. Har nämligen börjat läsa den 3 år i rad nu, alltså 3 ggr. Tur att minnet är kort för den är lika bra, om inte bättre, varje gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0