en schizo blanding

åh fy faaan! tittar op big brother, de äter surströmming. fy fan för fisk, blääääh! jag tror jag spyr! åh, nu spyr de på tv också... fyyyy!

fäller en liten tår varje dag och tänker på akari och hennes familj. vad skulle jag ta mig till om det hände henne något?!? :'(


miss my family!

imorrn kommer martin :D vi ska ha suuuper, blir det kul.. och lite trist :/ fira av lelle som flyttar till sthlm, helt fel sida av landet!! men det ska firas! dock i lagom mängd, seminariet kl 8 på fredag lockar ju inte så mycket.

på LÖRDAG! då åker långkallingarna på, den blir fest i rosa baren, det blir najjs, det blir kanooon det blir kalas! då ska jag glömma alla bekymmer (som om jag har några, haha) och leva för kvällen! ... om jag inte somnar på soffan igen som verkar blivit en tradition här, och missar alla kvällsaktiviteter!

nu. sova. tv.

PUSSS!




Kommentarer
Postat av: Anna

Långkalsongsittningen är på fredag inte lördag! Du får ju inte komma en dag för sent heller! ^^

2011-03-16 @ 23:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0