Monday

Ny härlig dag, nya möjligheter, ny vecka och ny energi. Igår köpte jag e* *** till lillasyster Frida som hon ska få, för hon fyller ju nämligen 14is imorrn! =D


Fridas födelsedag -06, precis fått Snurre a.k.a. Snygg-Lars

Idag har jag dagen utarbetad för mig. Den har t.o.m. börjat super! Vaknade strax innan solen kom i mina ögon, åt en god frukost och anmälde mig till en kurs i linjär algebra (ja, jag vet, jag har redan läst nog med såna där matte A-kurser), skickat in ett par spontanansökningar till jobb och nu väntar att plugga och lyssna på grannens tappra försök att få en ren ton i sin gitarr.

Hahaha, nu fastnade jag i gamla bilder, fan vad fula vi är! HAHAHA! Äh, fy och usch, de där bilderna är inte för allmänhetens bästa! Men här kommer ett litet smakprov...


Maskerad

Nä, bäst att börja plugga så kanske det blir en tur till Uni för lunch med Lotta i solen innan Hotspot-mötet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0