ordbajs

Haha, härligt att läsa alla inlägg och statusuppdateringar från igår kväll, vad hände där liksom.

Igår var det tjejfest på Rumpan med en himla massa inslag av köttiga lekar. Det var kalasnice och borde göras fler gånger! :D

Inatt när jag vaknade på soffan och vips var i köket och inbte riktigt fattade hur jag kom dit och abassolut inte fattade att jag sovit på soffan utan hela tiden trodde att jag gått och lagt mig i sängen och inte kunde fatta vad mina linser fortfarande gjorde i.... det var kul, då skrattade jag lite lätt åt mig själv.
sen drömde jag att jag gav mig ut på en joggingtur, oc jag är en helfestlig löpare i mina drömmar ska ni veta. sen räddade jag en fågel som blev en hund från en flygande räv. hunden blev sen en stor gul kyckling =D weird! drömtydare tack!

imorse tyckte melker att jag skulle vakna och startade igång fläkten på högsta volym... hade tydligen glömt att stänga av honom igår.
fantastiskt att vakna och inte vara bakis. typiskt dock att jag precis missade disneydags! hade vart gräddet på moset för min morgon och med superfrukost.

back to my coffee!

julez, kom hem!! sara kom hit!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0