Ont i magen

Brrrp... äntligen fick jag min mannagrynsgröt, som jag har längtat! Fatta att jag blev besviken när jag skulle göra gröt häromdagen och skulle precis till att plocka fram mannagrynen när jag till min stora förskräckelse upptäcker att där inte finns något paket med mannagryn :( Men idag, äntligen! Nu har jag lite ont i magen...

Idag har varit en otroligt ovanligt (för denna terminen) produktiv dag. Både invigt biblioteksplugget och gymmet och det känns riktigt jäkla bra! Bara att fortsätta på det här spåret nu då ;)

Nu ska jag ha lite familjemys med apan, papegojan, kalla han vad ni vill, men katt det tror jag inte att han är iaf.


Apan, Charlie, Kitler... testade på att planka idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0