1a advent

Idag skrivit klart artikeln till Goodwill, kan varken säga att jag är nöjd eller missnöjd, men bra för att va ihopslängd på en dag. Kanske mindre nöjd över att skriva någon annans namn under artikeln som jag skrivit 95% av men det är väl så det funkar att vara professionell ;)
se så snyggt förra numret av Goodwill var, där jag hade en artikel med om höstens nollning

Även fixat adventsljusstaken och tänt 1a ljuset =) så fint det blev, riktigt nöjd! Varför blev jag inte konstnär ist haha. På tal om, har en duk som ska fyllas, mormor har ju beställt en tavla till jul. Blir väl som allt annat jag tar mig an gjort strax före deadline ;)

Nu sitter jag i soffan där jag suttit sen halv tio och väntar på att folk ska komma för en riktigt härlig myskväll!

So long suckers!
 
Maddo och Bobben på Korren i torsdags, snygga som få!

Kommentarer
Postat av: Zäde

Vad kul att du börjat blogga igen. MEEER inlägg nu;)

2012-12-19 @ 14:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0