Onsdagsspektakel

Idag har det varit en dag av väntan; väntan att träna, väntan att fixa mat, väntan att baka, väntan att gå på knytis med klassen, vilket för övrigt var väldigt smarrigt. MEN ingen vet hur man saltar eller pepprar maten!!

Var en väldigt trevlig kväll, mina klasskompisar från inte-Sverige är ju definitivt mer intresserade av svensk hockey och fotboll, det märkte jag det. Iaf för tillfället ;) Så fick hem och sätta på matchen just för säkerhets skull ;) Tror de gillade mina negerbollar också, det gjorde i alla fall jag :P
Vill inte gå och lägga mig än och känner jag mig själv rätt så blir det väl sisådär 4h sömn inatt. Börjar 8 imorrn och det är ju inte ens en tid jag är vaken på övriga dagar i veckan så dygnsrytmen är ju totalt ur led. Jaja, ska ju ändå sitta på ändan mestadelen av dagen ändå.
Var rejält disigt ute idag men så vackert med alla droppar på träden


och så självklart Dagens Charlie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0