HAHAHA

Berättade precis för Daniel vad jag sysslade med härom kvällen.
Fick inte komma in på Fridas rum innan kl 23 så hade 10 min att slå ihjäl där på kvällskvisten, och vad kan man väl bättre göra då än att läsa roliga historier ur Kalle Anka tidningen. Så jag satte mig ner på golvet bredvid syrrans marsvin och hade högläsning, riktigt kul hade vi jag och Snurre. Det var så kul att vi tog en tidning till och innan jag visste ordet av hade 20 min gått.. men kul hade vi jag och Snurre och som vi skrattade åt våra skämt.
Den här var bäst;
Bob sitter och skrattar för sig själv när Snurre kommer förbi.
Snurre: Vad skrattar du åt?
Bob: Jag sitter och berättar roliga historier för mig själv, och nu berättade jag en som jag aldrig har hört förut.
HAHAHA!

Kommentarer
Postat av: Mamma

O du pratar om dålig humor ;) Du har nog en liten del i den oxå hahaha

2012-03-08 @ 08:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0