Weekend pics

Ajajaj, idag har jag huvudvärk, jag som ska plugga :/ Åååh så typiskt!!

Iaf vart en bra helg hemma och i Göteborg med Elin och Anneli. Har bl.a. skaffat mig Sören som är en hejare på massage, lärt mig göra fiskbensflätor och ätit himlans god mat. Hos Anneli var det Legolas som övervakade matlagningen och när jag kom hem gjorde Charlie likadant. Tur att vi har dem så det går rätt till ;)
Självklart blev det en söndag i Vasaloppets tecken, vi följde alla tre åkarna på datorn, en i täten, en i mitten och en lite längre bak. Var kul att se att Elins brorsa klarade målet att komma under 5h, med marginal t.o.m. =)
Även träffat Nisse för första ggn också, himla söt! Ser redan fram emot nästa gång jag ska hem, hej Påsk!
Lego
Elin, Anneli, Sören och matvakten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0