Lörda'

vaknade vid 6 imorse av att klockan ringde... var en liten miss att glömma stänga av den men men, somnade ganska strax om igen ;) zzz
ont i hela kroppen efter all dans igår. kommer man sig inte till gymet så får man träna på annat sätt eller vad sägs. var riktigt nice kväll igår. fick årens första 100 myggbett. tur att jag inte är som mormor, då hade jag nog sett ut som michelingubben nu, hihi.
behöver jag ens säga att jag fortfarande har huvudvärk? blir tokig! ska bli en väldigt lugn dag idag tror jag.
fick ett sms av mamma vid 4 inatt.. nåt om charlie och skator. saknar allt den lilla krabaten som tuffat hem till mamma nu.

Kommentarer
Postat av: <3Mari-Lis

Myggorna är för j-liga i år Usch!!! Har dom skator inomhus,eller??

2012-05-26 @ 12:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0