The Hives!

Min första men klart inte sista spelning med The Hives! De var grymma, jag for som en studsboll upp och ner, allt var hysterisk bra! :D Publiken kom verkligen igång direkt, ja t.o.m. när vi kom in där tre kvart innan spelningen började så var folk i full gång och rockade loss framför scen. Vi fick en bra plats också, ganska nära scen utan massa 3-meters människor framför oss ;)
Tur jag taggat hela veckan för att kunna en textrad här och där på de nya låtarna, och gött ös det var på de gamla godingarna! För ingen glömmer väl klassiker som Walk Idiot Walk och Two-Timing Touch and Broken Bones?!! Förutom en fantastisk show och alltid lika fantastisk musik fixade grabbarna ett grymt sittande stagedive till sista låten. Typiskt att jag precis då fått gå och sätta mig med vatten för att inte kollapsa på golvet, sista gnuttan reservtank med energi hade verkligen sugits ur mig, totalt tömd och i evig eufori haha. Men coolt som fan var det även från sidan! :D Fick också med mig ett litet plektrum som minne från en fantastisk spelning! =)
 
 
 
 
 


Tack The Hives och tack publiken, med en sån här bra start på 2013 tillsammans med dessa sköna grabbar och Mando Diao kan jag bara fantisera om vilka godbitar som väntar resten av året. För ni vet, det blir ju bara bättre och bättre dag för dag!

Kommentarer
Postat av: Marie

Är det så mycket spelningar uppe i Karlstad? Man kanske skulle flytta... Kommer du bli kvar däruppe eller kommer du flytta neråt så småningom?

2013-02-11 @ 10:03:50
Postat av: Zäde

Signerade visst med Marie i inlägget överst... ILLA=)

Svar: Haha, ja det är en massa spelningar, men detta var de enda jag planerat på ett tag =) får se vad tiden utvisar..
bob

2013-02-11 @ 10:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0